Moppe :D

Hej sötnosar! Idag i skolan så hade vi först tråkiiig matte där vi rättade dom nationella proven som vi gjorde igår. Min mentor kom och sa att jag skulle sitta i cafeterian med Larissa idag men eftersom att hon inte var i skolan så satt jag med Johanna. Det var sjukt skönt att slippa svenskan. När cafeterian stängde vid 10:45 så gick jag och Johanna och snackade med våran mentor om en sak. Sen gick jag på franskalektionen. Vi hade vikarie :/ Men vi fick sluta 10 min tidigare (y) Då gick jag hem efrersom att jag skulle till läkaren. Hos läkarn fick jag salvor utskrivna för typ 600 kr :O Träffade älsklingen på kvällen <333 Tog fram moppen idag och körde för första gången det här året :D Jag skjutasde runt älsklingen i typ en timme :P Var ganska kallt om händerna men det var roligt. Sen så blev jag så sjukt j*vla glad. Elstarten på min moppe har inte funkat förut men idag så gjorde den det :D

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0