Påsklov :D

LOV!!! :D Äntligen :D Först idag i skolan så hade vi franska och då gjorde vi lite par övningar och jag jobbade med Martin. Sen hade vi NO. Eftersom att vi var så få (typ 11 st i klassrummet när vi började) så lyckades vi övertala våran lärare att vi kunde gå ut i skogen istället för att sitta i klassrummet och jobba. Lektionen slutade med att vi var 17 elever i skogen. 10 st var borta :O Men några var sjuka, några lediga och 2 satt i cafeterian. Sen hade vi SO prov :( Men skönt att ha det gjort i alla fall. Lunchen var inte alls god, blä. På svenskan och engelskan så kollade vi på film :) Jag fortsatte med att måla på min bild på bildlektionen. När jag kom hem sen så åkte vi och shoppade :D Köpte örhängen och ett par leggins (y) Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hit.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0