Söndag 17/4-2011 <3

Sova typ 3-4 timmar och sen var det bara att kliva upp igen. Skulle till stallet. Trodde typ att jag skulle döö. Var såååå trött men det var själv valt att åka till stallet så ska inte klaga. Ville stanna hemma på morgonen men då hade jag behövt säga till tidigare :P Tänkte inte på att jag skulle var så sjukt trött. I stallet så gjorde vi det vanliga, mockade boxar, hagar och tältet, fyllde vatten och packade påsar. Saknade dig Katta <3 Red Rosa på våran lektion. Vi hade hoppning :D Mamma och pappa kom och fotade. Det gick ganska bra faktiskt. Rosa brukar inte vara så bra på att hoppa men nu var han faktiskt det. Han hoppade allt i galopp utan att försöka att springa bredvid hindret eller försöka att travhoppa allt. Han är travare så han har lite svårt för att galoppera. Han travar hellre. Vi hoppade en kombination vilket är ganska svårt när man har honom för han tar så stora galoppsprång för då blir det jobbigt. Det blir svårt att få rätt antal galoppsprång mellan hindrena (dom som rider förstår vad jag menar). Mamma och pappa fotade så kanske lägger upp någon bild sen. Efter hopplektionen så åt jag och fixade lite i stallet sen så red jag ut med Kilroy. Han skötte sig bra. Dom galopperade inte ute så då kunde han gå med. Han var hungrig och försökte äta hela tiden :P Han kan vara lite knäpp men han var lugn kanske delvis pga. att han precis har blivit av med sina skor. När jag kom hem sen så duschade, åt och packade jag för att sedan åka till älsklingen. Typ dog när jag kom dit. Vi gick och la oss vid 23:00 och sen sova jag till 10:30. Det behövde jag verkligen. Var så sjukt trött. Vaknade några gånger men somnade om varje gång.

 Trav över bommar med Rosa

 En bild på mig och Rosa när vi hoppar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0