Tråk...

Sha sha bloggen! Har tråkigt så tänkte passa på att blogga lite. Idag i skolan så hade vi först matte på morgonen och då fick vi tillbaka våra nationellaprov. Gick helt okej faktiskt :) Sen fick vi nya platser i klassrummet så nu sitter jag med Adde. På svenskan så läste vi vidare i våra krigsromaner. Vi hade vikarie på franskan så först så jobbade vi lite och sen kollade vi på film (y) Jag och Johanna gick hit och åt lunch. Elzka tårta. På slöjden så fortsatte jag med min balklänning :) Nu har jag typ klippt ut alla bitar i alla tygen :D Snart så är det bal :) På NO:n kollade vi på någon film och sen fick vi sluta lite tidigare *gilla* När jag kom hem pluggade jag sen träffade jag Anthon och sen när han hade åkt hem pluggade jag lite till. Teknikläxa tills på torsdag :( Kan typ inget :(

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0