23:36

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen. I måndags så kom älsklingen hit vid 2 tiden så medans jag väntade på honom så passade jag på att fixa lite saker på mitt rum. När han kom hit så fick han 2 ljuslycktor av mig och jag fick ett par jättefina örhängen av honom, tack <333 Sen kollade vi på film och snackade. I tisdags så åkte vi hem till honom runt 2 och var där. Hans mosterar kom dit på kvällen och så åt dom kräftor. Tyvärr så gillar jag inte kräftor men det var trevligt i alla fall. Kollade på en film på kvällen sen. Igår så åkte jag och Ida till Gröna lund. Synd att älsklingen och Alva inte kunde följa med :/ Det spöregnade när vi stod och väntade på att få börja åka men köerna var riktigt korta då också. Sen på eftermiddan kom det ganska mycket människor :P Hämtade upp älsklingen på vägen hem. Hann ta ett bad också vilket var mysigt. Imorse så vaknade vi vid halv tolv :O Älsklingen behövde åka hem vid 14 :'( Menmen, får förhoppningsvis träffa honom imorrn. Hoppas att det gick bra på provspelningen. Synd att jag inte fick följa med bara. Hade tänkt att jag skulle följa med och klättra men det blev inte så. Var så sjukt långa köer att vi vände hem igen. Har klätt om min kontorsstol istället. Den blev riktigt snygg faktiskt :) Nu är det bara att vänta och se. Bloggar kanske innan jag går och lägger mig sen annars så hörs vi mer någon annan gång.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0