Rubrik...

Är väldigt dålig på att blogga just nu för jag orkar inte sätta mig och blogga och vara osocial när älsklingen varit här. Nu ligger han och sover så då tänkte jag passa på att blogga lite. I torsdag så åkte jag hem till honom runt 1 och så var vi där ett tag. Sen stack vi hem till mig och kollade på film. På kvällen var vi lite med A*** och sen kollade vi på pretty little liars. Älsklingen sov här tills igår. Han åkte hem vid 1 tiden och då åkte jag och mamma till centrum. Fick blekmedel och en mascara, tack <3 När vi kom hem så blekte mamma mitt hår :D Älskligen kom hit runt 6 och så var vi här ett tag. Sen åkte vi till honom för att hämta lite saker och sen tillbaka till mig. Det var sjukt kallt att åka moppe när solen hade gått ner. Jag typ skakade när jag körde. Nästa gång får jag se till att ta på mig varmare kläder. När vi kom hem kollade vi på en film men vi hann inte se klart hela då jag var så trött att jag somnade. Jag vaknade vid 8 imorse och nu ligger jag i sängen med en trött pojkvän. Så sjukt söt han är. Vet inte vad som händer idag. Vi får väl se. TTYL <3

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0