Ny start

Dax för en ny start. Jag känner bara att jag tappat motivationen till typ allting just nu. Har inte orkat blogga, har inte orkat träna. Har knappt orkat att gå upp ur sängen på morgonen. Är sjukt jobbigt. Jag sover för lite för att orka med en hel skoldag och sedan göra något på kvällen. Har inte kommit in i en rutin ännu. Har vaknat en timme före väckarklockan varje dag och inte kunnat somna om. Hoppas att det blir bättre snart. Men nu ska jag försöka att blogga mer. Får se om jag lyckas. Kommer inte ihåg riktigt vad som hänt exat när men ska försöka i alla fall. i tisdags så var jag med älsklingen på dagen och sen åkte han hem. I onsdags så började jag skolan. Vi fick bara en massa information. Missade precis tåget på väg hem så fick stå och vänta i 30 min på tåget. När jag kom hem så var jag med älsklingen. I torsdags så var vi i stallet och fick köra shettisar. Det var riktigt roligt. Var med älskligen en stund när jag kom hem. I fredags så var vi iväg och hade samarbetsövningar. Det var roligt och lite annorlund. Älsklingen sov här på kvällen sen. I lördags så var vi och klättrade på K2. Det gick sådär. På kvällen var vi på bio och såg pirates of the caribbean 4. Älsklingen sov här till söndagen och sen åkte han hem när jag skulle till stallet. Jag red Junior :D Jag red barbacka och han skötte sig ganska bra. Drog ner huvudet lite väl mycket bara. Hans galopp var underbar <3 Sen på kvällen så kom Jonna och Jörgen hit och åt. Tyvärr så fick inte älsklingen komma hit :( Igår så var vi i stallet med skolan och då gick dom igenom hur dom vill ha det på det stallet. Fick rida också :) Red en häst som hette Quattro. Det gick bra att rida. Det var roligt för han var väldigt lydig och stannade när jag bad honom och gick fram när jag bad honom om det. Han är en c-ponny och lite små sur. Men var rolig att rida en häst som jag aldrgt ridit tidigare. Träffade älsklingen när jag kom hem sen. Lyckades somna för jag var så trött :( Idag så har jag varit i skolan som vanligt. Först hade vi 2 timmar och 45 min svenska :S och sen 1 timmes lunch. Efter det 1 timme och 30 min matte och sen 1 timmes engelska -.- Fick en läxa där jag ska presentera mig själv lite och så fick jag göra ett diagnosiskt test, blä. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har kört lite moppe. Älsklingen fick inte träffa mig idag :( Menmen får förhoppningsvis träffa honom imorrn. Ska försöka att gå och sova snart. Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0