Ska man skratta eller gråta?

Orkar inte blogga om allt som hänt sista tiden men tänkte skriva lite kort om idag i alla fall. Idag var sista gången som jag red på söndagar. Ska nämligen sluta tills nästa termin :/ Men jag känner att jag behöver gå vidare och göra andra saker. Det har varit kallt och blött typ hela dagen. Fick i alla fall rida bästaste Junior :) Det var sjukt roligt. Vi hade först lite dressyr och sen lite Gymkhana. Jag och Katta var i ett lag med Junior och Kilroy. Båda lagen kom lika :P Kommer sakna er alla <3 Hann få flera stötar från staketet och så bet Junior mig i handen också. Han hade fått godis av en tjej som matade honom från handen och så trodde han att jag hade mer godis till honom och då bet han mig men han är bäst i alla fall. Har fått några doftljus, lite choklad och ett dressyrspö idag, tack så jätte mycket <3 Älsklingen fick inte ses idag heller. Kul att man känner sig så välkommen... Aja inget jag kan göra. Är man ogillad så är man. Jag gör allt jag kan men det räcker visst inte... Natti Bitches <33

 Älskar dig världens finaste ponny <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0