2011 har varit...

Förra året så gjorde jag en sammanfattning av mitt 2010 så nu tänkte jag skriva en sammanfattning om mitt 2011.

Mitt 2011 har varit bäst, sämst, roligt, tråkigt, underbart, fantastiskt... jag kan fortsätta hur länge som helst. 2011 har varit lite allt möjligt för mig. Men det är väl så det brukar vara. Mitt 2011 böjade hur bra som helst för 1/1-2011 så var jag med Johanna och träffade Anthon och George för första gången. Jag trodde aldrig att jag träffade min pojkvän för första gången men det gjorde jag och jag har inte ångrat mig en sekund. Visst bråkar vi ibland men vem gör inte det? Det spelar ingen roll för jag älskar honom mest av allt ändå. Jag har varit på klassresa till Göteborg med min gamla klass. Jag fick gå på liseberg för första gången i mitt liv. Vi hade bal och jag gick ut nian och lämnade min kära klass. Vissa hade jag känt i nästan 10 år och andra i 4 år. Under sommarlovet så fyllde jag 16. Jag var med älsklingen på åland, i norrköping och i Västervik. Vi sov i tält, badade, solade, åkte moppe osv. Sen började man på gymnasiet. Vilket både var läskigt och roligt. Jag har fått nya vänner och nya erfarenheter. Jag har också ridit många nya hästar 2011. Både med sadel och barbacka. Jag har varit nära på att ramla av många gånger. Jag har blivt biten, sparkad, lunkat i skogen i skritt och flygit fram i galopp. Jag har även testat hur det känns att bli släpad efter 90 kg hund. Det gör j*vligt ont, speciellt dagen efter kan jag lova. Jag nästan slutat att klättra. Har tyvärr tappat intresset nästan helt och hållet. Jag har varit på fester och haft det kul och varit hemma och myst och tagit det lugnt. Jag har shoppat och fått en massa saker och köpt saker. Listan på saker jag gjort under året kan bli lång. Jag har gjort saker som jag ångrar men tyvärr så kan jag inte göra om dom utan bara försöka att inte göra samma misstag igen. Jag har blivit kallad fet, ful, retard, idtion, slampa osv.. Blir man kallad fulare och fulare saker ju äldre man blir för jag har inte blivit kallad lika mycket fula saker andra år om man jämför med 2011. Eller är det för att jag "syns" mer nu än vad jag gjorde förut? Det finns saker som jag har gjort 2011 som jag vill minnas förevigt och saker som jag helst vill glömma. Jag vill tacka min släkt, min familj, mina vänner och min underbara pojkvän för det här året och hoppas att ni kommer finnas där för mig även 2012 <3

Här är några bilder från 2011 <3

 
Sol och bad <3


Tågbiljetter till Göteborg, åkband till liseberg och typ ett busskort som vi använde i Göteborg


Våran jättefina klasströja <3


Jag och junior före en hopptävling <3


Jag och min underbara pojkvän <333

Jag hoppas i alla fall att mitt 2012 blir underbart roligt och att jag utvecklas mer och att mitt självförtroende stärks ännu mer. Jag vill ha ett år med massa skratt och underbara minnen med mina nära och kära <3

Puss//Emmiiizz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0