Dag 11 – Mina syskon

Jag har en syster som är 13. Hon och jag har ganska mycket gemensamt vilket är kul för då kan man göra det tillsammans med henne. Vi bråkar ofta om små saker men vilka syskon gör inte det? Jag kan ha lust att bara smälla till henne men det går över. När vi inte bråkar så kan vi ha extremt roligt tillsammans. Vi är ganska nära men på senaste tiden har jag knappt umgåtts med verken henne eller med familjen. Vi tänker ganska lika när det gäller vissa saker men inte alltid. Brukar aldrig säga till henne hur mycket hon faktiskt betyder för mig. Du är bäst glöm inte det. Du är en tuff  tjej som inte följer strömmen vilket jag tycker är bra <33 Älskar dig syster <333 Jag kan skriva en massa mer men det här får räcka.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig med =) <333

2011-02-17 @ 10:04:04
URL: http://zzzophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0