Puss

På matten imorse så fortsatte vi att jobba vidare i boken, sen på svenskan så läste vi häftet till nationella provet vi ska ha nästa vecka. Vill inte ha nationella prov :( Vi fick disskutera lite och då jobbade jag med Robin, Crille och Jimmy. Det gick sådär. Vi fortsatte att jobba som vanligt på franskan och så fick vi sjukt många glosor tills på fredag -.- Till lunch så fick vi tortellini med tomatsås. Jag fortsatte att sy på min short på slöjden. Hur stora är storlekarna egentligen :O Antingen så är storlekarna sjukt stora eller så är jag sjukt liten. Tog minsta storleken och fick ändå sy in dom flera centimeter :O På NO lektionen så gick vi igenom ljud. Alla var sjukt trötta och det märktes för ingen koncentrerade sig. När jag skulle gå hem sen så kastade några killar snöbollar på mig men dom var dåliga på att sikta tack och lov. Måste man sikta på ansiktet om man nu måste kasta snöbollar? Nu ska jag göra min argumentationsuppsats.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0