Torsdag

Jag hade fler läsare än vanligt igår :O Skolan var sjukt jobbig. Har tappat hörseln på ena örat så det var sjukt jobbigt när någon pratade med mig. Först imorse så hade vi nationella skrivuppsats. Det gick inte så bra. Vi skrev i typ 160 min med 20 min rast någon gång där emellan. Efter det så hade vi lunch. Jag kände mig duktig för jag satt och letade upp lite SO-ord som vi ska ha tills imorrn. Sen hade vi teknik och smart som jag är så hade jag glömt att läsa dom sidorna vi skulle ha läst tills idag. Vi fick sluta lite tidigare och sen skulle vi ha haft svenska men vi hade matte istället. Fick reda på att jag fått VG på det senaste provet. Bara en person hade fått MVG och det brukar vara fler och många som brukar få bra poäng hade inte fått lika bra poäng. Jag fick också sämre än vad jag brukar få. Jag var så glad över att få gå och ha franska efter matten -.- Jag var sjuk i tisdags och då hade vi blivit indelade i grupper och skulle göra en dialog i grupp. Jag trodde att min grupp i alla fall hade börjat skriva på dialogen men tydligen inte :O -.- Så jag fick ta tag i det så att vi började. Jag och Alina satt och jobbade och fixade hela dialogen medans Patrick och Olle inte gjorde nästan någonting. Fick reda på mitt betyg på mitt SO-arbete. Jag hade fått VG+ (Y) Sen fick jag tillbaka min svenska argumentationsuppsats. Fick MVG- för den (Y) Har en massa att göra tills imorrn :( Nu ska jag gå och lägga mig i soffan innan jag svimmar. Mitt huvud snurrar.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0