23:20

Jag och Ida ville byta hästar så att hon skulle rida Fariline och jag Dante men vi fick inte byta så jag fick ha seg hästen. Fick i alla fall lite fart i henne med ett spö i handen ;) Vi jobbade med skänkelvikning och hon var duktig. Kände mig ganska stolt när hon gick så fint som hon gjorde lite då och då. Galoppen var stötig vilket var lite tråkigt. Hade gärna galopperat på Junior, älskar hans galopp. När vi galopperade så tappade/släppte jag stigbyglarna och sen när vi skulle sakta av och byta galopp så höll jag nästan på att ramla av. Eller okej inte ramla av men jag hamnade i obalans. Vi fortsatte att galoppera i det nya varvet och när jag kollade bak så såg jag att Jossan satt på marken bredvid Lara. Såg inte vad som hände men hon ramlade i alla fall av, stackarn. Hon gjorde sig i alla fall inte illa <3 Det var skönt för vi vara bara 4 styckna, Ida, Cissi, Jossan och jag och i början red Madde med på Chewal. Man får mer plats när man är så få och så ser ridläraren än mer (Y) När jag kom hem sen så började jag plugga. Nu är jag sjukt trött och ska nog sova snart.

Godnatt sötnosar <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0