Elzka & hata

Ja nu har mina läsare ökat igen :) Det var jätteroligt att åka skidor :D Knappliften var läskig och jag ramlade i den en gång också, skills man har ;) Jag överlevde hela dagen utan att bryta benen (Y) Rolig som bara den men jag kunde inte svänga och inte bromsa ordentligt så det blev halvt störtlopp ner hela tiden men det var sjukt roligt i alla fall. Lite pinsamt för jag hade gått av liften och stod typ still och ramlade och några garvade åt mig. Aja man får väl bjuda på det man lever bara en gång. Fick sjukt ont i fötterna av pjäxorna. När vi skulle hem sen så hade någon J*VLA IDIOT tagit MINA skor -.- Blev så j*vla förbannad. Hur skulle jag kunna gå utomhus utan skor? Jag hann inte leta överallt efter dom heller men dom hade vait på rätt ställe 5 min tidigare -.- Jag hade tur och fick låna Alinas pjäxor till bussen, tack <3 Dom gjorde förjävligt ont att gå i men det var dock ett par skor, något jag kunde ha på fötterna. Dom var jätte hala att gå i så jag höll på att ramla hela tiden. Fick inte ha pjäxorna på bussen så fick gå i strumpor. När vi kom hem sen så bar Ida mig så att jag inte skulle behöva gå i strumpor i snön, tack <3 Mamma och pappa kom med skor till mig så att jag kunde gå hem sen. Har pluggat lite nu på kvällen men kommer somna snart. Jag får ondare i kroppen efter varje minut som går :S Får se om jag kommer kunna gå imorrn. Ska gå och sova snart.

Godnatt bitches <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0