14/1-11

Har inte hunnit blogga idag :/ Försov mig imorse men hann tack och lov till skolan i tid. Franskan var tråkig som vanligt och på NO:n så skrev vi en massa, tråkiigt. På SO:n kollade vi på film (Y) Vi fick kyckling och potatis till lunch, helt okej. På svenskan fortsatte vi med nationella läsförståelse och på engelskan så gick det inte att jobba. Ville bara gå hem. Sen skulle vi ha bild också, kul... Men vi fick gå hem 10 min tidigare. När jag kom hem så åt jag "middag" (vid 15:15 kanske) sen åkte vi och klättrade. Det gick inte så bra. Påväg hem så fick jag skjuts till A***** (Y) <333 Känns som om dagen har varit hur lång som helst :O Nu är jag sjukt trött, borde försöka att gå och sova snart.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0