Barbacka (Y)

Idag så red jag Junior :D Jag red barbacka. Var skit kallt, 13 minusgrader :O men det blev varmt om rumpan i alla fall ;) Vi hade gymnastik på hästryggen, roligt :) Vi skulle göra kaptensvändning barbacka, svårt men jag klarade det :D vissa ramlade av :P Blev lite kaos när vi skulle gallopera för vi var 5 som red barbacka och 2 med sadel och hästarna var lite tokiga. Junior var jättepigg. Han började trav hela tiden när vi värmde upp i skritt :O Sötnosen <333 Imorrn så ska Johanna sitta i cafeterian så hon lämnar mig ensam hela dagen, kul... <3 Plus att hon har sovmorgon, jag är inte alls avundsjuk på henne. Bäst att jag går och lägger mig så att jag orkar gå upp imorrn.

Äntligen har du comviq :D <3333

Godnatt//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0