Britney & Junior <3

Det var jättekul att rida som vanligt. Jag red Junior <3 Vi hade dressyr och red på volter typ hela lektionen. Han var lite stel men annars så gick det bra. Vi arbetstravade mycket så jag red utan stigbyglar nästan hela lektionen så att man slipper frysa om fötterna, smart chey ;) Var sjukt roligt att galoppera :D Kändes som om jag sväva fram på Junior, älskar hans galopp. Han var jättesvettig efter lektionen så han fick ha ett täcke på sig, såå söt. Innan jag åkte hem så gosade jag lite med Britney. Det var länge sen. Hennes mule luktade sockervadd :P Hon var faktiskt social för en gångs skulle. Mina bebisar <33333

 Finaste Britney <3333333333333

 Sötaste Junior <33333333333

Puss//Emmiiizz


Kommentarer
Postat av: jojjo

När kom Junior till skånela?? o.O

Är medryttare på Hallona och ville därför hyra henne i sommar, men det kanske blir Junior i stället. "/

2011-05-27 @ 14:26:34
URL: http://hoppfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0