Fredag

Hello! Har inte hunnit blogga idag. Först så var jag i skolan. På franskan så hade vi ett glosförhör och sen jobbade vi lite. På NO:n så jobbade vi lite med rymden och sen på SO:n så fick jag och Johanna förhöra varandra på engelskaglosorna vi skulle ha efter lunch eftersom att vi inte kunde jobba vidare på SO arbetet. Till lunch så fick vi någon pastagratäng. Snacka om att man kan ha tråkigt, eller hur Johanna? ;) På svenskalektionen så hade vi engelska hörförståelseprov och jag jobbade med Johanna sen hade vi resten av engelska provet på engelskan. 2 timmar engelska prov -.- Det gick inte bra för mig :( På bilden så gjorde jag klart min blyersbild. Fick VG + för den (Y) När jag kom hem sen så packade jag, duschade och åt lite sen åkte jag hit till A*****. Ska sova här inatt :) Nu ska jag vara lite social. Bloggar mer imorrn

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0