Hemma

Skolan var seg som vanligt. På morgonen så satt dom som ville och lyssnade på när en person pratade om väsby nya gymnasiet (VNG) Sen fick vi information om nationella proven, vill inte ha nationella prov!!! Musiklektionen var tråkig. Åt inte så mycket till lunch för jag gillade inte maten så jag fick gå hungrig i 4 timmar, kul... Vi ritade planritningar på tekniken och på svenskan så gick vi igenom vad som finns i argumentationstexter. Efter det skulle vi ha franska. Vi fick skriva om våran framtid. Imorrn så ska vi läsa upp det för våran lärare. När jag gick hem så höll jag på att frysa ihjäl. Det blåste och jag hade inga vantar eller mössa. Ikväll så ska jag till stallet :D Vill bara att det ska bli lite varmare, bloggar mer sen

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0