Måndag

Är dålig på att blogga för tillfället jag vet men jag har saker att göra hela tiden så jag hinner inte blogga. Skolan var sjukt tråkig som vanligt. Vi labbade på NO:n, hade badminton på idrotten och sen så blev min mattelärare sur för att jag inte hade gjort min matteläxa tills idag för att jag helt hade glömt att göra den. Blev tvungen att göra den nyss. Efter skolan så åkte vi och klättrade, gick inte så bra. Sen har jag varit med A*****. När han åkte hem gjorde jag matteläxan. Var på tal 17 i skolan när lektionen började och skulle vara på tal 52 när lektionen var slut och det hann jag såklart inte så fick göra klart den hemma, kul... Har fortfarande ont i magmusklerna. Har även ont i axlarna och nacken, känns som om jag kommer få nackspärr :/ Är jättetrött ska försöka att gå och lägga mig snart. Lycka till med det!

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0