Plugga

Vi fortsatte att räkna på matten imorse sen på svenskan så gick vi igenom lite om argumenationstexter, tråkiigt :( Vi ska skriva en som ska in på tisdag så har en vecka på mig att skriva den plus allt annat plugg. På franskan så gick vi igenom ett nytt kapitel och gjorde övningar. Vi fick kokt torsk med någon ägg grej och potatis, mums -.-Tack och lov att jag kunde gå hem och äta hos Johanna. På slöjden så började jag göra ett par shorts, får se hur det går. Vi fick sluta 10 minuter tidigare från NO:n (Y) Ikväll så blir det en massa pluggande :(

Här är en gamal bild på mig <3




Puss//Emmiiizz


Kommentarer
Postat av: A******

Söt <3333

2011-01-25 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0