Rollan

Förlåt att jag varit så dålig på att blogga men jag har haft saker att göra hela tiden. Lyckades bara sova 6 timmar inatt så är sjukt trött nu eftersom att jag bara sov 5 timmar igår natt, duktig chey... Jag har i alla fall varit i stallet idag och fick rida Rollan :O :D Första gången jag fick rida henne. (inte många som får rida henne då hon har ett väldigt hett temperament och gillar att bestämma) Fick inte galoppera men skritta och trava. Fick låna Dante av Katarina och galoppera lite på honom :) Rollan skötte sig riktigt bra. Vi jobbade med skänkelvikning på böjt spår i skritt och trav. När jag ridit Rollan så gick ida och jag och åt och sen red jag Chewal och hon Kilroy. När jag skulle skritta över ett par bommar fick han fnatt och först ville han inte gå över dom och sen fick han damp och började springa som en galning över bommarna. Chewall är väldigt rädd för hinder och bommar men måste träna på att gå över dom. Fick inte rida över några fler bommar idag med honom. Jag fick bara skritta med honom medans Ida fick trava med Kilroy. Det var faktiskt varmt i stallet idag (Y) När jag kom hem sen så skyndade jag mig och duscha, äta och fixa mitt SO-arbete för att sedan åka hem till A*****. Var inte där så länge och när jag kom hem så var det bara att sätta sig och göra klart SO-arbetet -.- Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar.

 En bild på Rollan och mig. Lägger kanske upp fler bilder imorrn <333

Godnatt zötizzar <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0