Tömkörning

Är det bara jag som tycker att det är kallt?
Nu har jag i alla fall kommit hem från stallet :) Sjukt rolig dag med Sophie, Sandra, Hanna och Ida. Synd att Katarina inte kunde <3 Vi fick packa påsar, mocka, fylla på vatten, fixa in torvbalarna i stallet och tömköra :D Bara tömkörningen var rolig :P Jag fick tömköra maja :D Hon var jätteduktig. Lite seg när vi skulle trava bara. Vi skulle gå slalom mellen några koner eller sockerbitar. Sen fick vi gå i en åtta runt två hinderstöd. Kändes konstigt att gå bakom hästen och styra än att sitta på hästryggen och styra.
Lite bilder på Maja:

 (inte min bild) Maja i sommras :)<3

 (Inte min bild) Söta Maja :)<3

Vi ska kanske få köra med vagn någon gång också :D

 (inte min bild) När dom kör Maja med vagn :)<3

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0