Skånela

Vad ska alla göra idag, första dagen i 2011? Jag ska till stallet och träffa några kompisar :D Förhoppningsvis så får vi lära oss att tömköra, skit roligt. Har velat lära mig att tömköra jättelänge. Undra vem vi ska tömköra? :P Någon shettis i alla fall :) kanska Barbie?

 Visst är Barbie söt? :) <3

 inte jag som tagit bilden men visst är den fin? :) Lilla Tabasco i sin sele <3

 Inte jag som tagit bilden, Chip och Tabasco i hagen :)<3

 (inte min bild) Det här ska vi få träna på idag fast utan vagn :P På bilden är det Maja :)<3

 (inte min bild) Fina Korina som dog av fång, R.I.P :'( <33

 (inte min bild) Prinsen Tintin :) <3

 (inte min bild) Merci är trött :)<3

 (inte min bild) Underbart söta Cookie :)<3

 (inte min bild) Chips och Tabasco bråkar/busar i hagen <3

Shettisarna på skånela:
Tintin
Julle
Kasper
Chips   ej inriden
Tabasco    ej inriden

Barbie
Maja
Merci

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0