Rubrik

I torsdags så var jag först i stallet med mamma och Ida. Jag red Britney. Vi red ut och jag red först. Hon var helt underbar. Speciellt hennes galopp. Hon länger verkligen på stegen när man är ute och galopperar. Sov hos älsklingen sen på kvällen och sen åkte vi hit igår. Vi kollade på film och tog det lungt. Badade i ett bubbelbadkar där det inte funkar att göra bubblor. Tur att det blev skum när man hällde i tvål när man slog på vattnet i alla fall :P Älsklingen sov här tills idag och sen åkte han hem :/ Jag åkte till Ikea med mamma och Ida. Jag behöver en ny lampa men vi hittade ingen :( Får se vad som händer ikväll. Ska försöka att uppdatera oftare. TTYL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0