Uteritt :)

Bloggade inte igår för jag orkade inte. Igår så kom älsklingen hit på morgonen och sen gjorde vi typ ingenting på hela dagen. På kvällen kom några och firade mig, Ida och pappa. Jag fick ett presentkort och ett par snygga örhängen, tack :) På fredag fyller jag 16 :D LÄNGTAR :D Sen sov älsklingen här (y) Idag så har jag varit i stallet med Ida och Jossan. Vi sopade en massa i boxarna och sen red vi ut. Jag red Britney, Ida red Fairline och Jossan red Rosa. Vi red ut och jag red först. Det var helt underbart om man bortser från bromsarna. Britney var pigg i galoppen och var ganska mjuk :) Eftersom att vi inte red ut så långt så hann vi komma tillbaka och rida lite på banan också. Alla red barbacka när vi kom till banan. Det var också underbart. Men bromsarna var jätteirriterande. Så fort man stannade så "hoppade" hästarna på stället och sparkade. Britney började galoppera när en jättestor broms bet henne på rumpan, stackarn :( Jag blev också biten och det var inte så skönt. Sen när vi satt av och stod bredvid hästarna så trampade dom hela tiden efetresom att dom blev bitna. Britney lyfte upp frambenet och skulle typ försöka få bort en broms men lyckades sparka mig på låret. Gjorde inte så ont men fick ett blåmärke. Tur att hon inte träffade smalbenet. När vi kom hem sen så åkte vi till Kairo. Vågde doppa mig med en gång idag :P Får se när jag lyckas att gå och lägga mig ikväll.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0