Jävla cp :'(

Och så fick jag inte vara med älsklingen i veckan heller för då måste han iväg. Jävla cp. Jag som hade längtat som fan efter den här veckan. En hel vecka med bara älsklingen för mig själv och så ändras allt i sista sekund. Kul att ens liv går sönder hela jävla tiden. Löften bryts. Förstår inte varför. Förstår inte vad jag har gjort. Varför straffas jag hela tiden? Vad har jag gjort för fel? Blir helt spyfärdig och inget kan jag göra. Tåraran rinner och tar aldrig slut. Är hungrig men kan inte äta. Allt försörs för mig. Förlåt att jag inte ville att en jätteful bild på mig skulle finnas på Internet för om jag har fattat det hela rätt så blev allt fel efter att jag ville att bilden skulle bort... Vad ska jag göra för att lösa allt? Bara för att man är "liten" så räknas inte ens åsikt. Vad jag vill spelar ingen roll. Hoppas alla blev nöjda nu. Jag fick en förstörd vecka men vad spelar det för roll? Allt jag hade planerat är bara att glömma. Allt jag sett fram emot drunknar i tårar. Hur kan man vara så dum? Varför trodde jag ens att det skulle vara anorlunda nu? Allt är väl mitt fel, som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen bryr sig!! Sluta whina...

2011-07-18 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0