allt och lite till

Har inte bloggat eftersom att älsklingen kom hit i söndags och har varit här enda sen dess. Har bara velat vara social och inte sätta mig och blogga när han varit här. I söndagskväll så gjorde vi typ ingenting. Var så sjukt glad bara. Igår så var jag och Anthon hundvakt :P Dom andra var på kolmården. Hade gärna följt med men det funkade tyvärr inte. Vi kollade bara på film och var sociala. Han sov här på kvällen sen. Idag så fick jag sovmorgon. Det var mer än en vecka sen jag gick upp efter 10 :P Sen tog vi moppen och åkte och handlade mat till Gollum. Vi köpte syrsor, blää. Så sjukt äckliga. Tur att jag slipper röra dom. Sen åkte vi hem. Höll på att krocka när vi skulle åka hem. Jag körde på gångvägen och där brukar det inte vara så många som är ivägen så jag gasade på. Helt plötsligt så är det en stor jävla bil som tar upp hela gångbanan. Det var bara att bromsa in fort som bara den och sedan veja. Var tvungen att köra ute i gräskanten precis brevid ett dike. Var sjukt läskigt eftersom att bilen var så bred. Vet inte varför bilen var där. Tror det var någon kommunbil eller något. Sen när vi kom hem så var det bara att städa och fixa sig. Sen kom mina kusiner hit. Dom åt middag här. Det var roligt att träffa en stor del av släkten. Fick agera taxi då några av dom yngsta kusinerna ville åka moppe :P När dom åkte hem så var det bara att börja packa för imorrn bär det av till Åland med älsklingen <3 Ska bli roligt. Då blir det att gå upp vid halv nio och packa det sista. Snart ska jag och älsklingen gå och sova. Eller? ;) haha bloggar mer när jag kommer hem igen.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0