13/6-2011

Nu har jag äntligen tid att blogga igen :) I måndags så var det bal på kvällen. Jag åkte i en corvette till balen :) När jag kom till balen så tog alla en massa bilder och kollade på hur alla tog sig till balen. Har en massa bilder från balen som jag kanske lägger upp sen. Först fick vi någon drink och gick runt och snackade och sen skulle vi äta. Vi fick tunnbröd med någon kalkonfyllning(?) till förrätt. Potatisgratäng med fläskfilé till varmrätt och någon chokladbakelse till efterrätt. Det var gott. Medans vi åt så fick vi höra på tal och när elever sjöng och spelade. Lärarna hade även gjort en låt till oss. Sen var det ”fest”. Haha eller vad man ska säga. Dom hade DJ och så. Tyvärr så stack många hem så tidigt :/ Jag kom hem vid kanske 00:30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0