17/6-2011

Fredag: Gjorde vi typ ingenting på förmiddan. Jag och Ida åkte till stallet på eftermiddan. Jag red Junior och hon red Fairline. Det regnade så vi red i tältet. Vi red barbacka. Det var sjukt roligt. Junior ville inte göra det jag bad honom göra i början. Men han lyssnade mer efter ett tag. När vi hade ridit klart så fick jag träffa min allra första bebis Bönan. Han var så J*vla söt. Jag typ dog. Han är så liten. Jag höll på att gråta när jag såg honom. Jag har saknat honom så sjukt mycket. Jag typ dog när han flyttade för typ 2 år sen. Han ska vara med på ridläger i sommar. Jag önskar att jag kunde rida honom. Han är världens bästa häst. Efter att ha kramat honom så åkte vi hem. Älsklingen sov här. Vi kollade på film men jag somnade :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0