2/6-2011

Torsdag: Så hade vi lov :D Jag hade ridning vid 10. Älskling följde med ut till stallet. Först så red jag Fairline. Vi hade uteritt så det var kul. Hon var pigg. Speciellt i galoppen. Jag fick hålla in henne men det var kul att det var fart i henne. Hon lyssnade ganska bra i alla fall. Sen när jag kom tillbaka så lyckade jag lura upp älsklingen på hästryggen :D Vi gick en tur i skogen. Han red Britney och jag ledde honom. Britney trampade mig på foten vilket inte alls var skönt. Det brände i lilltån :'( När vi kom tillbaka så fick han prova att trava lite i ridhuset. Sen åkte vi hem. Vi vara bara hemma ett tag för sen åkte vi ut och klättrade. Det var ganska roligt förutom att jag inte kände mig så smidig. Jag klättrade bara en led. Jag var sjukt trött när vi kom hem sen. Jag och älsklingen firade 4 månader tillsammans också, älskar dig mest <3333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0