27/5-2011

Fredag: Var jag först i skolan. På morgonen så hade vi franska nationella hörförståelse. Det gick inte bra :/ Sen hade vi NO. Då svarade vi på frågor i boken (tror jag) en hade vi SO och då hade visa prov (jag behövde inte ha prov :D) och resten läste och svarade på frågor i ett häfte. Lunchen var inte god. Kommer inte ihåg vad vi fick men jag åt typ inget i alla fall. På svenskan och engeskan kollade vi på film (om jag kommer ihåg rätt?) Jag fick gå hem från bilden :D Det fick dom flesta i och för sig. Jag fick veta mitt betyg och skulle fixa en konstfördjupning hemma. Så då kunde jag gå hem. Jag hade höjt mitt betyg :D Fick VG :) Hemma så packade jag mina saker och åkte till älsklingen. Där gjorde vi typ ingenting. Kommer inte ihåg vad vi gjorde :P Sov i alla fall där.


Kommentarer
Postat av: Bläääää

Alltså gör du ingen annat än är med din "älskling" om dagarna?!?!

2011-06-06 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0