28/5-2011

Lördag: Var jag med älsklingen. Först var vi hos honom men sen åkte vi hem till mig. Vi skulle till stallet på söndagen så då skulle vi ha lunch. 10 min innan våran lilla kiosk (eller vad man ska kalla det) stängde så sa mamma att vi inte hade någon coscous. Så jag och älsklingen fick åka dit med moppen för att köpa det. Men såklart så hade dom inte det där -.- Så jag fick välja att antingen äta potatismos eller åka till centrum och köpa coscous. För centrum hade öppet en timme till. Jag ville verkligen inte ha potatismos så det var bara att sätta sig på moppen och åka till centrum. Låset till moppen var hemma så fick ha den olåst. Vi skyndade oss och sen åkte vi hem igen. På vägen hem blev vi ”jagade” av två killar på sina moppar sista biten hem. Dom förföljde oss hela vägen hem. Det visade sig vara en kille som gått i min klass från 1-5 (?) och en kille som går i min klass nu :P Jag går aldrig utanför dörren utan  smink  och bara för att jag gjorde det träffade jag många som jag kände -.- Aja, livet går inte under. Offrade mig under dagen och gick ut och plockade liljekonvaljer till mamma. Fick typ 1000 myggbett men det var det värt. Hon skulle fått dom på morsdag men fick dom en dag i förväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0