29/5-2011

Söndag: Var vi i stallet. Det regnade och var inte speciellt mysigt. Vi gjorde det vanliga. Mocka hagar, mockade i stallet, i tältet och packade påsar. Jag red Junior :D Vi hade dressyr i tältet. Först värmde vi upp med sadel och sen fick man rida barbacka. Hans galopp var underbar <3 Jag red barbacka och han var så varm. Vi red kadrilj. Vi var 5 styckna. Ida med Lara och Sandra med Hallona red först. Sen skulle jag och Bella med Kilroy rida och sist Cissi och Chewal. Efter en stund så bytte vi så att jag fick rida sist ensam. För Junior har lägst rang (minst att säga till om) Och när han hade väggen på ena sidan av sig och Kilroy på den andra så blev han inträng och stressad. Han hade dessutom 2 ston framför sig och Chewal bakom sig. Eftersom att han kände sig inträngd så bytte vi så att jag red sist med honom. Då blev han lugnare. Resten av dagen blev lite bättre med mindre regn. När vi kom hem på kvällen så åkte älsklingen hem och vi åkte och firade min farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0