31/5-2011

Tisdag: Hade vi matte på morgonen. Lämnade in mina NO frågor så då behövde jag inte gå på NO:n. På svenskan så hade vi litteraturhistoria (?) På franskan kollade vi på film och sen hade vi lunch. Sen hade vi slöjd. Jag fortsatte med min klänning. Jag stannade där eftersom att vi inte hade någon NO. Jag gick hem vid 14:15. Jag kunde ha gått hem vid 13:30 men jag behövde fortsätta med min klänning. Åkte till älsklingen när jag kom hem. Vi stack till Infra för att köpa gräddfil och när vi kom hem lagade vi mat. Efter maten så träffade vi W*****. Vi spelade fotboll. Jag och älsklingen mot W*****. Det var jätteroligt. För der var typ första gången som jag spelade fotboll med killar och tyckte att det var roligt. I och för sig så var det inte speciellt seriöst men ändå. Tack för en sjukt rolig kväll. Jag var helt klart bäst på att göra mål ;) När jag kom hem till älsklingen så började jag må illa. När jag slutat att må lilla så däckade jag. Jag var så sjukt trött. Jag sov i typ 20 min och sen var jag tvungen att åka hem. Förlåt att jag somnade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0