Äntligen

Idag så hade vi sovmorgon och började 9:30 och då hade vi matte. Vi gjorde inget vettigt alls. Sen hade vi franska och vi skulle ha kollat på film men datorn funkade inte så vi snackade i typ 40 min sen fick vi gå. Jag och Johanna åt lite snabbt och stack upp till slöjden. Jag var i slöjden från 11:45-14:40 typ. Gick ner för att utverdera NO och mattelektionerna i typ 10 min resten av tiden var jag i slöjden. Jag fick mitt skal till telefonen idag :D Det är ett rosa sillikonskal. Sen så har jag bytt min navelpiercing. Jag hoppas att det inte blir någon infektion nu bara. Har bara haft den i 3 månader. Piercing som jag har haft var verkligen inte snygg. Var ingen sten eller något. Nu har jag en vanlig med en blå sten :) Inte världens snyggaste men snyggare än den jag hade :) Ikväll så blir det shopping :D Måste ha skor. Hoppas att jag hittar några snygga.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0