Fest <3

Jag hann inte blogga igår så gör det nu. Igår så hade vi sovmorgon så jag kunde gå upp 9:20 men några snorungar skrek utanför mitt hus så jag vaknade vid 8:30. Tur att jag kunde somna om. Jag fick skjuts till stationen och sen tog vi tåget till stan. Vi skulle gå på bio men först så fick vi äta och gå runt i affärer. Jag köpte en piercing och en väska. Jag och Patricia såg baksmällan 2. Den var bra. Sen åkte vi hem. Hemma så packade jag och sen åkte jag och badade med älsklingen. Vattnet var inte så farligt kallt. Det var helt okej. Jag hade inget vattenfast smink på mig så jag ville inte hoppa i vattnet. Älsklingen tänkte dra i mig i vattnet och jag trodde att jag skulle ramla i men jag halkade på bryggan så jag ramlade aldrig i vattent men älsklingen  ramlade i. Jag gjorde illa axeln, vet inte om det var för att han drog i armen eller för att jag landa på den. Det gjorde sjukt ont i alla fall. Har inte kunnat sova bra inatt för så fort jag rör armen så gör det ont :'( Kan fortfarande inte röra axeln utan att det gör ont. Hoppas att det försvinner snart. Ikväll blir det fest men först ska vi till Lova. Bloggar mer imorrn.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0