Fest, bal och festival *gilla*

orkade inte blogga igår. I lördags så var vi ju på fest men först stack jag och älsklingen till Lova. Sen mötte vi W***** och sen drog vi till stationen. Vid festen mötte vi A***. Vi kom in gratis :D Dom 20 första kom in gratis, haha :P I början var det för få i lokalen och ingen dansade men så småning om kom det fler och dom flesta började dansa :P Kvällen var lyckad. Var tvungen att ta bussen hem sen på kvällen. Somnade typ vid 3 och vaknade vid 11:30. Vi stack hem till mig vid 16 tiden. Höll på att missa bussen. Sen när vi kommit hem så tog vi moppen till donken och sen hem igen. Var hemma hos mig en stund och sen var vi tvungna att åka hem till honom igen. Tack och lov så räckte bensinen. Moppen ville inte starta när jag skulle hem sen. Till slut så fick jag igång den. Efter typ 15 min -.- Har redan varit i skolan. Vi fick sluta 11 för vi hade inget att göra. Har fått lite papper, städa skåpen, fått läsk och saltapinnar pch lyssnat på när lärarna snackat. Ikväll så är det bal :) Väntar på att mamma ska gå upp så att jag kan snacka med henne och så att hon kan hjälpa mig. Gissa hur jag ska ta mig till balen ;) Berättar sen :P Imorrn så är det först skolavsluting och sen festival :D Hoppas att det blir kul.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0