Ridläger, Dalarna och födelsedagsfirande <3

Jag hade tänkt att jag skulle berätta om varje dag jag inte bloggat men jag orkar inte göra några långa inlägg nu. Från söndag till torsdag hjälpte jag till i stallet på ett ridläger. Det var ganska kul bara det att det regnade mer eller mindre varje dag. En dag när jag kom hem så såg det ut som om jag hade duschat. Mina kläder var genomblöta. Fick ett antal stötar av staketen den veckan minns jag i alla fall. Inte skönt. Eftersom att det var bött så leder ju ström bättre. Älsklingen sov här typ hela veckan (y) I fredags så åkte jag med hans familj till Dalarna och var där. Vi kom hem idag. Dom hade inget rinnande vatten där. Dom hämtade vattnet i en brunn och så hade dom utedass, kul... :P Jag och älsklingen sov på vinden. Det var lite kallt när vi skulle sova men det vaar mysigt ändå. Det var sjukt mycket knott där. Inte alls kul. Kändes som om man blev uppäten men min helg var i alla fall lyckad. Idag så har vi firat Ida som fyller 14 år. Grattis <33 Hon och jag fick en mini laptop. Jag fyller ju år om typ 2 veckor och eftersom att hon skulle få en mini laptop så skulle jag veta att jag skulle få en och då fick jag den idag istället, tack mamma och pappa. Ida fick några böcker också. Hoppas att dom är bra :) Har lösnalar på mig så det är jobbigt att blogga :P Nu ska jag vara lite social med min älskling. Tur att han kan låna min andra dator medans jag fixar med den här. Det är en rosa packard bell :)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0