Rubrik?

Kom hem typ 12:15. Imorse hade vi brännboll. Man spelade 2 matcher var. Det var 6 lag och dom 2 bästa möttes i en final. Gissa vem som kom till final :P Såklart mitt lag ;) Haha, bäst vi var. Inte för att jag egentligen ville spela men ändå. Vi kom tvåa :P Alla fick glass efter att vi spelat klart (y) Sen gick jag och Lova ut och kollade på när 7:orna hade vattenkrig. Blev lite blöt men Lova blev blötare. På musiken sjöng vi sommarsånger. Vi fick pasta sallad till lunch, inte gott enligt mig. Eftersom att jag var klar med tekniken så behövde jag inte gå på den. På svenskan skulle vi bara fylla i ett papper och det kunde vi göra tidigare. Eftersom att vi hade typ 1,5 timmes rast så behövde vi inte gå på franska :) Man fick gå om man ville men vem orkar gå dit bara för att säga hejdå och typ få glass? Inte om man behöver vänta i typ 1,5 timmar i alla fall. Är sjukt irriterad på min telefon. Meningen med en telefon är ju att man skulle kunna få tag på någon. Min telefon fick damp. Tydligen hade älsklingen ringt mig x antal gånger och messat men det hade inte kommit fram till min telefon -.- Fick allt när jag startade om telefonen. Kul att den funkar...

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0