21/3-2011

Idag så var jag och Johanna jätteflum i skolan. Vi typ dog för ingenting :P På SO:n så jobbade vi med frågor i grupper. Jag jobbade med Alexandra, Roos och Patricia. Det gick ganska bra. Sen hade vi rast i typ 50 min och sen NO. På NO:n så gjorde vi matte repetionsbladet. Det gick också ganska bra. Efter NO:n så hade vi lunch. Helt okej mat. Vi splade badminton på idrotten. Jag spelade med Johanna och Patricia. Det var roligt. Sen hade vi tråkmatte. Vår lärare gick igenom repetionsbladet. Sjukt jobbigt att koncentrera sig. Nu måste jag plugga till engelskaprovet vi ska ha imorrn. Är inte på så bra humör, menmen måste plugga för de. Bloggar mer sen.

Tänker inte tvinga dig att snacka med mig!

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0