30/3-11

Har haft fler läsare än vanligt idag :O Vakande imorse och var snorig och hade lite ont i halsen, kul -.- I skolan så hade vi först engelska där vi skulle skriva en uppsatts, blä. Sen hade vi tråkig mattelektion som var ovanligt seg. På idrotten så skulle vi haft fotboll men det blev lite balandat. Killarna hade massage medans tjejerna hade hela salen. Jag orkade typ inte göra något. Hatar att vara förkyld -.- Några 7:or kom in i salen och när jag skulle putta ut dom gick min nagel av -.- Mina naglar är alltid jättekorta men nu var dom inte det och då gick den såklart av :( Lunchen var okej och på SO:n kollade vi på film :) Mötte älsklingen påväg hem från skolan <3333333 Undrar hur mycket man kan snacka egentligen :O Älskar dig <3333333

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0