Piercing

Sov typ 10 timmar inatt :O Men det behövde jag. Åkte iväg på en grej men det blev inställt :/ Men då åkte jag och mamma in till stan och piercade naveln :D Äntligen, jag har velat piercat naveln jättelänge men har inte vågat men idag så gjorde jag det. Jag trodde att jag skulle dö först och fick typ hjärtattack eftersom att jag inte gillar nålar. Jag trodde jag skulle svimma men gjorde inte det. Dom piercade bara med nål och ingen tång. Man brukar göra med tång och nål men dom använde inte en tång eftersom att dom flesta tycker att tången gör ondast så dom använde bara nål. Det gjode inte så ont att pierca sig faktiskt. Var mest obehagligt. Lite ont gjorde det såklart men jag trodde att det skulle vara värre. Nu svider det när man rör sig men det är inte så farligt.

Jag ska försöka att börja blogga mer igen men jag gör saker hela tiden så sitter inte så mycket vid datan och sen så har jag brist på saker att blogga om...

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0