Bip

Hejhej sötisar <3 Idag i skolan så kollade vi på film på SO:n, jippi och sen hade vi nationella NO labben. Lunchen var ganska god för en gångs skull. Sen hade vi bip test på idrotten. Det gick inte alls bra. Dog typ med en gång. Jag började att må illa så slutade att springa och då kunde jag typ inte andas och så började allt att snurra. Dax att börja springa kanske? På matten så fick vi tillbaka våra matteprov. Det hade gått ganska bra. En poäng ifrån MVG. Synd att det bara blev VG eller i och för sig VG+ men pluset syns ju inte :/ Träffade älsklingen efter middagen <333333 Försökte att göra en franska läxa som är till imorrn också, men det gick inte. Skulle göra meningar och sen lära mig att stava dom. Allt blev fel och inget ville funka :( Får se vad som händer imorrn. Läste precis världens gulligaste medelande på facebook. Älskar dig med <333 Du är underbar <33 Du kommer alltid att ha en del av mitt hjärta <3333333

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0