Fredag & Lördag

Förlåt för min dåliga uppdatering. I fredags så var jag och klättrade på förmiddan och sen var jag med Elzklingen och sov där :) Vi gick väl och la oss vid 23-00 men somnade vid typ 3-4. Vaknade vid 11 men gick upp vid 2 och åt frukost. Jag var med E***** medans han hjälpte till med maten. Hon var så söt och visade mig alla sina leksaker. Sen fick jag inte gå för hon ville att jag skulle stanna :P Efter maten kollade vi på TV. Imorrn så ska jag till stallet :D Hoppas jag och Ida kan byta hästar så att hon rider Lara och jag Dante för jag kan inte rida med väst än. Ska nog gå och sova snart, bloggar mer imorrn.

Godnatt bitches <333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-06 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0