Rubrik?

Gick sådär att klättra :/ Stackars Anthon gjorde sig illa och fick en flapper, aj :( Det var roligt att klättra tills jag gjorde mig illa. Snäll pojkvän och syster man har... När jag skulle gå så höll Anthon i min hand och Ida i mina ben och jag trodde att dom skulle släppa men tydligen inte så jag ramlade och eftersom att Anthon höll i min ena hand så fick jag ta emot mig med den handen jag hade min vattenflaska i vilket gjorde att jag gjorde illa mitt finger. Det blev ett jättelitet sår men det blev lite svullet. Det svider också :/ Aja sånt händer. Nu sitter jag vid skype, gilla (y)

Puss//Emmiiizz


Kommentarer
Postat av: Syster

Förlåt, trodde att du skulle stanna. Känner mig sjukt taskig <3

2011-03-11 @ 16:25:55
Postat av: Emmiiizz

Det är lungt, det gick ju bra. Bara lite ont i fingret ;) <3

2011-03-11 @ 23:39:44
URL: http://emmiiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0