Skola igen

Idag så var det skola igen :( Var sjukt jobbigt att gå upp på morgonen för att gå till skolan men nu är första dagen avklarad. 6 veckor kvar och sen är det lov igen, längtar. Idag på SO:n så var det någon som kom och berättade om sitt jobb där han hjälpte människor i länder där det t.ex. varit krig. Var inte så roligt men man behövde i alla fall inte jobba ;) På NO:n gjorde vi ett gamalt nationelltprov. Nästa vecka så har vi nationelltprov i fysik :S På lunchen så gick jag, Johanna och Ida hem till mig och åt och sen hade vi redskap på idrotten. På matten så gjorde vi inte så mycket. Fick tillbaka våra diagnoser och det hade gått helt okej. Fick även reda på resultatet på mitt SO-arbete som jag gjorde fredagen innan lovet. Det hade gått ganska bra, sänkte inte mitt betyg i alla fall :) Träffade älsklingen en stund på kvällen också <33

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0