Temadagar (Y)

Igår så fick jag tillbaka min dörr, äntligen! Nu är det ny målad men det gick typ inte att andas igår för det stank målarfärg, blä. Imorse så hade man vant sig vid lukten och nu kan man i alla fall andas. Vi har kärleks tema den här veckan så därför började vi 9 imorse :) Vi kollade på någon film och jobbade med lite olika saker. Imorrn ska vi på bio och på onsdag så ska vi också ha temadag om kärlek. Det jag inte gillade idag var när vi skulle skriva om våran första kyss. Om man inte hade kysst någon så kunde man hitta på något. Sen ska några lärare läsa det och betygsätta det. Vi fick fika innan vi gick hem idag, gott :) Sen åkte jag och mamma ner till centrum och kollade på lite saker och sen hade jag utvecklingssamtal. Träffade älsklingen en stund också <3333 Kommer sakna dig <333333333333

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0