The studio <3

Ska sova snart men passar på att blogga medans datorn är på. Idag i skolan så hade vi först matte. Det var tråkigt. Sen på svenskan så skrev vi en massa om litteraturhistoria. På franskan så satt vi i grupper och förhörde varandra muntligt. Efter lunch så hade vi syslöjd (y) Ritade mina bitar på tyget och klippte ut dom. På NO:n så jobbade vi med ett häfte. Jag hann göra 81 uppgifter på typ 45 min :O Men det var skit konstiga frågor :O Det stod typ skriv av det här ordet: elementarpartiklar Då skulle man bara skriva det ordet på en rad :O Häftet var från 1967 :O Åkte inte till stan och blev fixad och fottad på the studio efter skolan. Sjukt roligt. Påväg hem hann jag träffa älsklingen i typ 10 sek (y) Nu ska jag sova, stänga av datorn, Godnatt Bitches <3333

 En bild från idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0