Bio <3

Skolan var väl som vanligt antar jag. På projekttiden så satt jag och Johanna i ett rum och flummade :P Musiken var tråkig. Jag och Johanna stack till Abbes och åt pommes till lunch, gott. Sen flummade vi. Trodde nästan att jag skulle dö. Fick typ ingen luft för jag garvade så mycket. Älskar våran humor <3 Hade glömt mitt teknikhäfte hemma så fick gå hem och hämta det. Vi läste på svenskan och jag och Johanna satt på **** och läste ;) hahaha. Sen hade jag tråkig franska. På kvällen sen så var jag och red. Skulle ha ridit Lara men fick byta till Frida eftersom att jag fortfarande inte kan ha väst. Jag ville inte rida henne men det gick faktiskt riktigt bra, hon lyssnade på vad jag sa och följde med i svängarna. Hon galopperad när jag bad henne och dummade sig bara en gång i galoppen, då tvärvände hon helt plötsligt :O Blev strömavbrott också men det gick ganska snabbt så hade vi ljus igen. Frida var riktigt smart i boxen för när jag stod och pratade i telefon så passade hon på att putta upp boxdörren, sötnos <3 Saknade mina bebisar, Britney och Junior <3333 Nu sitter jag vid skype och snackar med Johanna och Anthon. Imorrn blir det bio :D <333

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0